Szekszárd 2.0. Közösségi bormarketing a Szekszárdi Borvidéken

Az Illyés Gyula Szakkollégium szeretettel meghív minden kedves érdeklődőt 2016. október 18-án 17 órai kezdettel, Burai László és Tóth Adrienn közösségi bormarketing témájú előadására és a hozzá kapcsolódó beszélgetésre.

Tóth Adrienn, a Vinoport bormagazin volt főszerkesztője és a két évtizedes reklámügynökségi tapasztalattal bíró Burai László harmadmagával alapította meg az ország első, boros ügyfelekre szakosodott kommunikációs ügynökségét, a Wineglass Communicationt. Az ügynökség munkatársai az előadást követően szekszárdi borászokkal beszélgetnek befejezett, illetve futó bormarketinges projektjeikről.

További információk: http://kpvk.pte.hu/content/szekszard-20-kozossegi-bormarketing-szekszardi-borvideken

 

 

 

Esemény időpontja: 
2016. október 18. 17:00
Esemény helyszíne és címe: 
PTE KPVK Kollégiumi Társalgó (Szekszárd, Mátyás király u. 3.)
Kapcsolattartó neve: 
Egléné Fekete Zsuzsanna
Kapcsolattartó e-mail címe: 
eglenezsuzsa@kpvk.pte.hu
Kapcsolattartó telefonszáma: 
30/277-2651
Rovat: 
Előadás
You shall not pass!